نام کانال : کانال فیلم ترسناک
تعداد اعضا : 2.8k
موضوع کانال : فیلم و سریال
بیشتر مطالب :  فیلم / سریال / تریلر
آیدی کانال : Donyaye-Film-Bazarazerbaijaan@
نام کانال : کانال فیلم ترسناک
تعداد اعضا : 2.8k
موضوع کانال : فیلم و سریال
بیشتر مطالب : فیلم / سریال / تریلر
آیدی کانال : Donyaye-Film-Bazarazerbaijaan@


در این مقاله 50 فیلم برتر ژانر وحشت رو بهتون معرفی میکنم. امیدوارم راضی باشید .... ترتیب قرار گرفتن فیلم ها تصادفی است و ربطی به رده بندی فیلمها ندارد.
***********************************
- فیلم The Strangers (2008)
یک فیلم خیلی خوب که واقعا میتونه حس ترس رو به شما القا کنه! نقد شخصی از این فیلم هم مثبته! در سکانس هایی از این فیلم صحنه های چندش آور وجود داره ولی خوشبختانه تایم خیلی کمی داره و داستان فوق العاده ای هم داره.
خلاصه فیلم: زوج جوانی که بتازگی ازدواج کرده و در یک خانه ی دور افتاده ساکن هستند، در نیمه شب مورد حمله سه غریبه که صورت هایشان را با ماسک پوشانده اند قرار می گیرند…
لینک دانلود: http://yon.ir/42O2L
-------------------------------------------------------
- فیلم Carrie (1976)
فیلمی با داستان فوق العاده که حتما پیشنهاد میکنم اونو ببینید! ارزش دانلود بالایی نداره ولی حتما ارزش یکبار دیدن رو داره! نقد شخصی خودم از این فیلم ننپه منفی هست نه مثبت ولی میتونه توی این لیست قرار بگیره!
خلاصه فیلم: این فیلم از یکی از رمان‌های استفان کینگ (Stephen King) به همین الهام گرفته است. در این فیلم کری به مدرسه‌ای که هم‌کلاسی‌ها او را کتک می‌زدند بازمی‌گردد تا انتقام بگیرد. مطمئناً با این قهرمان هم دردی خواهید کرد.
لینک دانلود: http://yon.ir/hRSO9
__________________________________
- فیلم Don’t Look Now (1973)
این فیلم نسبت به زمانی که ساخته شده است واقعا جز شاهکارهای دنیای سینما به حساب میاد! این فیلم ارزش دانلود بسیار بالایی داره بطوری که حتی امتیاز Imdb اون 7.8 هست! توجه داشته باشید که فیلمهای ژانر ترسناک معمولا امتیاز زیر 6 کسب میکنند! شخصیت سوترلند توی این فیلم خیلی عالیه ... پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو دنبال کنید. نقد شخصی خودم از این فیلم مثبت به توان دو هست!
خلاصه فیلم: وجی به نام جولی کریستی و دونالد سوترلند است که روح سرگردان دختر مرده‌شان را پوشیده در کت قرمز می‌بینند و......
لینک دانلود : http://yon.ir/sKcXi
-------------------------------------------------------
- فیلم Wolf Creek (2005)
سبک وسترن- ترسناک این فیلم خیلی جالبه .. شاید داستان چندان ترسناکی در این فیلم وجود نداشته باشه ولی قطع به یقین اینقدر هیجان داره که تپش قلب شما به هزار برسه! این فیلم در کنار داستان فوق العاده اش یکم چندش آور هست! بطوری که در فیلم ستون فقرات آدم رو از جا در میاره! اگه از این سبک فیلمها خوشتون نمیاد پیشنهاد میکنم دانلود نکنید!
خلاصه داستان: درباره افرادی است که به یک منطقه جدید سفر می‌کنند و در آنجا با یک قاتل دیوانه روبه‌رو می‌شوند. قاتل این فیلم کشاورزی به نام میک تایلر است که سه مسافر را شکنجه داده و مصلوب می‌کند.
لینک دانلود: http://yon.ir/qdIx3
___________________________________
_ فیلم It Follows (2014)
این فیلم شاید یکم تخیلی بنظر برسه ولی قطعا میتونه برای شما سرگرم کننده باشه مخصوصا با صحنه های جذابی که در فیلم در انتظار شما هست! اگه فیلمی برای دیدن ندارید و از دوستداران سبک ترسناک هستید پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو ببینید. سبک این فیلم بشدت از روی فیلم حلقه کپی برداری شده است!
خلاصه داستان: یک نفر به دنبال شماست و همه‌جا او را می‌بینید و........
لینک دانلود: http://yon.ir/ogbXo
___________________________________
- فیلم The Evil Dead (1981)
این فیلم برای هر سنی توصیه نمیشه! فیلم بشدت چندش آور هست و شاید وسط فیلم بدلیل دیدن صحنه های تعوع آور قید دیدن فیلم رو بزنید! در کنار داستان خوب این فیلم مشخص نبودن انتهای فیلم از همان اوایل داستان هم به دیدن این فیلم مارو سوق میدهد! نقد شخصی بنده از این فیلم بسیار مثبته چون این فیلم رو در 9 سالگی دیدم :|
خلاصه داستان: این فیلم ترسناک که با بودجه کم ساخته شد، درباره پنج نوجوان است که برای تعطیلات به یک کلبه در دل جنگل می‌روند و در آنجا با ارواح شیطانی نبرد شدیدی را آغاز می‌کنند. این فیلم در زمان خود در ایران بسیار موردتوجه قرار گرفت.
لینک دانلود: http://yon.ir/9TIAh
--------------------------------------------------------
- فیلم The Silence Of The Lambs (1991)
نقدی در خصوص این فیلم ندارم ولی حتما پیشنهاد میکنم ببینید این فیلم رو! این فیلم دنیای قاتلان سریالی رو به خوبی به نمایش گذاشته است.
خلاصه داستان: یک قاتل سریالی افراد مختلف را به قتل می‌رساند و................
لینک دانلود: http://yon.ir/ZqqVx
______________________________
- فیلم The Fly (1986)
این فیلم یکم چندش آور ولی در عین حال بسیار مهیج است. این فیلم به کارگاردانی دیوید کراننبرگ برنده جایزه اسکار شده است! نقد شخصی خودم از این فیلم مثبت است.
خلاصه داستان: فیلم درباره جف گلدبلوم است که تلاش می‌کند به تله پورت دست پیدا کند اما آرام‌آرام به یک حشره تبدیل می‌شود و.....
لینک دانلود: http://yon.ir/UFrZ7
__________________________________
- فیلم The Thing (1982)
فیلم داستان مهیج داره و در کنار داستان عالی فیلم باید به کارگردانی جان کارپنتر نیز اشاره کرد! داستان این فیلم بشدت مخاطبب رو جذب میکنه و در طول دیدن این فیلم مطمئن باشید در جای خود میخکوب می شوید! نقد شخصی خودم از این فیلم بسیار مثبت هست! در 9 سالگی این فیلم رو دیدم :)
خلاصه داستان: وجودات فضایی را نمایش می‌دهد که خود را تغییر شکل داده و به شکل انسان‌ها درمی‌آورند و سپس دیگران را به قتل می‌رسانند. تنها زمانی می‌توان متوجه فضایی بودن آن‌ها شد که سر خود را فروبرده و به‌جای آن شاخک‌هایی خارج شوند!
لینک دانلود: http://yon.ir/iDTIC
_____________________________________
- فیلم Paranormal Activity (2007)
این فیلم با تمام فیلمهایی که تا به امروز دیده اید متفاوت است چرا که سبک فیلمبرداری این فیلم کاملا متفاوت با دیگر فیلم ها است! این فیلم ممکنه یکم خواب آور باشه ولی قطعا جز بهترین فیلمهای سبک ترسناک است! پیشنهاد دیدن این فیلم رو به همه کسایی میکنم که میخواند یک فیلم متفاوت رو ببینند!
خلاصه داستان: درباره خانواده‌ای است که در خانه جدید خود دوربینی نصب نموده و در فیلم‌ها صحنه‌های ترسناکی می‌بینند، صحنه‌هایی مانند کوبش در، به حرکت درآمدن ملافه‌ها و آتش گرفتن اشیا و.....
لینک دانلود: http://yon.ir/vjiOY
________________________________
- فیلم The Blair Witch Project (1999)
عالیه این فیلم .... اگه فیلم شناس ماهر و قادر نباشید ممکنه این فیلم رو با یک مستند اشتباه بگیرید ولی باید بگم این فیلم واقعا ارزش دیدن رو داره و حتما بهتون پیشنهاد دانلدو میکنم!
خلاصه داستان: ۳ مستندساز جوان به نام‌ های هِدر دوناهو ، جاشوا لئونارد و مایکل سی. ویلیامز ، تصمیم به تهیه ی فیلمی مستند از یک رویداد واقعیِ قدیمی که “پروژه ی جادوگر بِلر” نام دارد ، می گیرند و به همین منظور ، واردِ جنگلی مخوف می‌شوند. اما به علت گم کردن نقشه ، پس از مدتی اتفاقات بسیار ترسناکی در جنگل رخ می دهد که

لینک دانلود: http://yon.ir/ayTun
______________________________
_ فیلم Ring (۱۹۹۸)
شاید کسی وجود نداشته باشه که طرفدار سبک ترسناک باشه ولی فیلم حلقه رو ندیده باشه ولی با این حال به تمام کسایی که تا به امروز این فیلم عالی رو ندیدن حتما پیشنهاد میکنم این فیلم رو ببینند! سری های زیادی از فیلم حلقه ساخته شده ولی بدون هیچ اغراقی هیچ کدام از فیلمها به موفقیت سری اول فیلم نمی رسند!
خلاصه داستان: یک نوار ویدیویی است که هرکس آن را ببیند یک تماس تلفنی دریافت نموده و به او می‌گویند که تا ۷ روز بعد می‌میرد و...
لینک دانلود: http://yon.ir/D6KCu
---------------------------------------------------
- مجموعه 7گانه The Exorcist
سری فیلمهای "جن گیر" جز ترسناک ترین فیلمهای تاریخ سینما به شمار میروند! هرچند شش قسمت بعد به هیچ عنوان نتوانستند موفقیت سری اول رو تکرار کنند ولی پیشنهاد میکنم حتما این سری از فیلمها را دنبال کنید!
لینک دانلود: http://yon.ir/bU2ZW
---------------------------------------------------
- فیلم The Omen (1976)
این فیلم عالیه واقعا .... در کنار این فیلم عالی باید به موسیقی این فیلم هم اشاره داشت! این فیلم روی موضوع های مرگ، وحشت و شیطان مانور می دهد و قطعا جز برترین فیلمهای ترسناک تاریخ است.
خلاصه داستان: یک کشیش در بیمارستان به رابرت پیشنهاد می کند یک نوزاد دیگر را که در هنگام تولد مادرش مرده است را به فرزندی قبول کند. رابرت بدون گفتن به همسرش این پیشنهاد را قبول می کند و آن ها به لندن باز می گردند. طولی نمی کشد که اتفاقات عجیبی رخ می دهد و رفته رفته هشدارهای نگران کننده ی یک کشیش به رابرت باعث می شود او باور کند که بچه ای که از بیمارستان با خود آورده اند، همان شیطان است...
لینک دانلود: http://yon.ir/UJWOg
__________________________________
- فیلم The Innkeepers (2011)
این فیلم چنان ترسناک و حیرت آور است که شما رو تا آخرین ثانیه ی فیلم در سر جای خود میخکوب می کند! این فیلم ساخته برادران کوئن است و قطعا جز بهترین فیلمهای ترسناک تاریخ است.
خلاصه داستان: دو شکارچی ارواح مشتاقانه در هتلشان منتظر شکار ارواح هستند و..........
لینک دانلود: http://yon.ir/8wyVr
---------------------------------------------------------
- فیلم Sinister (2012)
اگر نگم بهترین قطع به یقین از برترین آثار سینمای ترسناک فیلم سینیستر است! داستان فوق العاده فیلم در کنار صحنه های ویژه فیلم واقعا حس ترس رو به مخاطب انتقال میده و باعث میشه حتی یک ثانیه فیلم رو هم از دست نده! سری های بعدی این فیلم هیچگاه به موفقیت قسمت اول این فیلم دست پیدا نکردند. از ویژگی های عالی این فیلم داستان خوب فیلم هست که اصلا نمیشه پایان فیلم رو حدس زد!
خلاصه داستان: زمانی که یک نویسنده و خانواده‌اش به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنند اتفاقات عجیبی برایشان رخ می‌دهد. این نویسنده جعبه‌هایی را کشف می‌کند که نشان می‌دهد در این خانه ......
لینک دانلود: http://yon.ir/ar1gj
--------------------------------------------------------
- فیلم Possession (2012)
فیلم دارای سکانسهای بسیار ترسناکی بوده و میتونه حس ترس رو به شما منتقل کنه! بازیگران مشهروی در این فیلم ایفای نقش کرده اند و این فیلم میتواند دیگر فیلمهای برتر ترسناک را به چالش بکشد!
خلاصه داستان: زمانی که یک دختر جوان یک جعبه چوبی درخشان از بقایای دارایی یک خانواده مرحوم را خریداری می‌کند، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. دختر حالات عجیبی نشان می‌دهد که نشان دهنده تسخیر شدن اوست و......
لینک دانلود: http://yon.ir/OPcHk
-----------------------------------------------------
- فیلم The Autopsy of Jane Doe (2016)
این فیلم داستان بسیار متفاوتی با دیگر فیلم های ترسناک دارد! این فیلم از ی صحنه گنگ شروع میشود و رفته رفته با صحنه های دلهره آور و ترسناک وارد داستان اصلی فیلم میشود! داستان این فیلم به حدی جذاب و تماشایی است که کسانی که علاقه ای به سبک ترسناک ندارند نیز انتقاد مثبتی به این فیلم کرده اند.
خلاصه داستان: پلیس یک جسد بی نام و نشان را کشف می‌کند و نام او را جین دو می‌گذارد. جسد او برای کالبد شکافی و مشخص شدن دلیل مرگ به یک کلینیک فرستاده می‌شود و.............
لینک دانلود: http://yon.ir/MK3nD
_______________________________
- فیلم Insidious (2010)
این فیلم از داستان بسیار جذابی برخورد دار است و قطعا میتواند ترس را به رخ شما بکشد. این فیلم خوش ساخت با نظرات مثبت اکثر منتقدان روبرو شده است و احتمال ساخت سری جدید این فیلم نیز وجود دارد.
خلاصه داستان: یک خانواده خانه خود را عوض کرده و به یک منزل جدید می‌آیند. آن‌ها سه فرزند دارند که کوچک‌ترینشان بدون دلیل به کما رفته و هیچ درمانی ندارد. یکی از دوستان خانوادگی، آلیس، به آن‌ها می‌گوید که پدر این کودک یعنی جاش می‌تواند به دنیای دیگر سفر کند و.........
لینک دانلود: http://yon.ir/cJspH
_______________________________
- فیلم Ouija Origin of Evil (2016)
فیلم دارای بسیار فانتزی است. داستان فیلم همان چیزی است که شاید تا به امروز در ذهن هر انسانی آمده باشد، معامله با شیطان! این فیلم ارزش دیدن بالایی دارد و پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو ببینید.
خلاصه داستان: یک خانواده تظاهر می‌کنند می‌توانند با ارواح ارتباط برقرار کنند تا با این کار پول به دست آورده و مشتری داشته باشند. اما یکی از ارواح با آن‌ها همراه شده و روح جوان‌ترین دختر خانواده را تسخیر می‌کند و........
لینک دانلود: http://yon.ir/v8HzU
--------------------------------------------------
- مجموعه دوگانه The Conjuring
هر دو سری از مجموعه فیلمهای این فیلم چنان ترسناک است که بازیگران این فیلم نیز با حضور کشیش مشغول به ایفای نقش و فیلمبرداری شده اند! هرچند سری دوم فیلم با نظرات منفی منتقدان روبرو شد ولی قطعا از بهترین آثار ژانر وحشت و ترسناک می باشد! گفتنی است این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده است.
لینک دانلود: http://yon.ir/OW9TD
_________________________________
_ فیلم Annabelle (2014)
این فیلم که در ارتباط با فیلم احضار بوده از سری فیلمهای برتر تاریخ وحشت می باشد! روایت زیبای جیمز وان و داستان منحصر به فرد فیلم آنابل باعث میشود شاهد فیلم عالی باشیم.
خلاصه داستان: بعد از کشته شدن انابل هیگینز در اپارتمان میا و جان یک زوج نوجوان روح سرگردان ان به دنبال روح دختر ان زوج لیا است و برای انجام نقشه ی شیطان پرستانه ی خود از یک عروسک استفاده میکند و ….
لینک دانلود: http://yon.ir/jtszR
_____________________________________
- فیلم The Wailing (2016)
این فیلم از سینمای ژاپن است که به عنوان برترین فیلم ژانر وحشت سال 2016 انتخاب شد. در داستان این فیلم شاهد خرافات عده ای روستایی هستیم که به زیبایی بیشتر فیلم کمک کرده است!
خلاصه داستان: افسر پلیسی که درباره این پرونده تحقیق می‌کند علائم بیماری را در دخترش دیده و با آن مرد مقابله می‌کند. او سگش را می‌کشد و از فردی می‌خواهد تا در برابر شیطان از خانواده‌اش حفاظت کند.
لینک دانلود: http://yon.ir/6krmF
________________________________________
- فیلم (The Shining (1980
نظر منتقدین: “ترساندن تماشاگر آسان است…قسمت دشوار این است که بتوان چیزهای معمولی را برای تماشاگر ترسناک کرد…کوبریک نمی‌خواهد بیننده را به فریاد وادارد، بلکه می‌خواهد کاری کند که او هرلحظه ترس را حس کند.” این فیلم چنان داستان پیچیده و جذاب و در عین حال ترسناکی دارد که امروزه در لیست بهترین های ترسناک قرار دارد!
خلاصه داستان: خانواده‌ای به عنوان سرایدار به یک هتل در محلی دور افتاده که در تعطیلیِ زمستانی هست ، می روند. اما در آنجا نیرویی مرموز روی مرد خانواده تاثیر گذاشته و جنونِ خشونت وی را می گیرد و…
لینک دانلود: http://yon.ir/PhL4i
____________________________________________
- فیلم (Halloween (1978
یک فیلم ترسناک و متفاوت که نقش اصلی آن دیگران را با بی رحمی هرچه بیشتر به قتل میرساند! این فیلم در سال 1978 با انتقاد مثبت منتقدین متوجه شد. موسیقی این فیلم که اثر جان کارپنتر است از موسیقی های نوستالژیک دنیای وحشت است.
خلاصه داستان: اتلی روانی به نام مایکل مایرز است که قصد کشتن قهرمان داستان، لوری استرود را دارد. سال ۱۹۶۳، در شب جشن هالووین پلیس دختری ۱۷ ساله بنام «جودیت میرز» را میابد و.............
لینک دانلود: http://yon.ir/rvCPi
------------------------------------------------------------------------
- فیلم (Poltergeist (1982
داستان جذاب از شاخصه های اصلی این فیلم است چرا که این فیلم در سال 1982 کمک به سزایی به تربیت کودکان توسط والدین کرد! این فیلم همچنین نامزد سه جایزه اسکار شده است.
خلاصه داستان: یک برنامه تلویزیونی با پخش شدن ارواحی را آزاد می‌کند که در خانه چرخیده و وسایل خانه را تغییر می‌دهند و.............
لینک دانلود: http://yon.ir/hGiDI
_____________________________________________
- فیلم (The Cabin in the Woods (2012
اگر از طرفداران فیلم های زامبی هستید پیشنهاد میکنم این فیلم را حتما دنبال کنید. این فیلم ترس را به شما دیکته میکند و شاید تنها نکته منفی که در این فیلم وجود دارد صحنه های چندش آور حمله زامبی ها به انسان ها باشد که با نظرات منفی منتقدین نیز همراه شده است ولی در سکانس های دیگر با نظریت قاطع منتقدین روبرو شده است!
خلاصه داستان: فیلم داستان پنج دوست را روایت می کند که برای استراحت به سفری در دل جنگل می روند و در کلبه ای ساکن می شوند. ولی بعد از مدتی آنها درمی یابند که در کلبه اتفاقات عجیب و غریبی در حال وقوع است و از این رو آنها عزم خود را جزم می کنند تا راز این کلبه را کشف کنند. اما…
لینک دانلود: http://yon.ir/Sj4mm
_________________________________________
- فیلم (A Nightmare on Elm Street (1984
از معدود ترین فیلم های ژانر وحشت و ترسناک می باشد که در آن به باهوشی شخصیت منفی اشاره کرده است. بی شک این فیلم متفاوت ترین داستان را نسبت به دیگر فیلمهای ژانر وحشت دارد و فقط با دیدن این فیلم به این نکته پی می برید.
خلاصه داستان: فردی کروگر یکی از مشهورترین چهره‌های منفی تاریخ سینماست که در خواب نوجوانان را به قتل می‌رساند اما ........
لینک دانلود: http://yon.ir/phe7d
___________________________________________
- فیلم (The Birds (1963
این فیلم داستانی متفاوت از دنیایی متفاوت را به شما نشان میدهد! جایی که در آن پرنده ها به انسانها حمله کرده و زنده زنده آنها را سلاخی میکنند. این فیلم شامل صحنه هایی هست که شاید برای هر سنی مناسب نباشد ولی با این حال جز برترین فیلمهای ژانر ترسناک می باشد!
خلاصه داستان: کالیفرنیا. در منطقه ‏اى ساحلى، دسته‏ هاى پرندگان به مردم حمله می‏کنند و …
لینک دانلود: http://yon.ir/HnFTY
______________________________________________
- مجموعه دوگانه Descent
بی شک سری فیلمهای Descent از داستان مهیجی همراه هستند و هر دو قسمت بسیار مهیج و در عین حال ترسناک می باشد! شاید ژانر ترسناک در این فیلم به چشم نیاید ولی نمیتوان از تاثیری که این فیلم بر روی ما میگذارد چشم پوشی کرد! شاید موجودات ماورا طبیعی همان چیزی باشند که در این فیلم به خوبی به نمایش در آمده اند! سری اول و سری دوم این فیلم که پیوسته به هم هست توانستند موفقیت خوبی رو پشت سر بگذارند و با نظر قاطعیت منتقدین همراه بودند.
لینک دانلود: http://yon.ir/MlLqt
____________________________________________
- فیلم (Coraline (2009
داستان این فیلم شاید چندان جدید بنظر نرسد اما در واقع کارگردان به بهترین شکل ممکن این فیلم را به نمایش در آورده است. جالب است بدانید بیشتر مخاطب های این انیمیشن بزرگسالان بوده اند و کمتر کودکی به تماشای این فیلم ترسناک و دلهره آور نشسته است!
خلاصه داستان : کورالاین دختری یازده ساله است، او از یک دریچه کوچک وارد یک دنیای دیگر می‌شود .دنیایی بسیار رنگارنگ تر با پدر و مادری مهربان و همسایه‌هایی موفق در کارشان. اشکال این جاست که تمام افراد این دنیا فانتزی جدید به جای چشم دکمه دارند اما کورالاین این خصوصیت را به مهربانی آدم‌ها می‌بخشد. اما چون مادر این جهان می‌خواهد کورالاین را در این جهان نگه دارد کابوس شروع می‌شود زیرا مادر می‌خواهد به چشم‌های کورالاین دکمه بدوزد و کورالاین را درگیر چیزی می‌کند که او آن را بخشیده ‌است ...
لینک دانلود: http://yon.ir/UQ8QM
_______________________________________________
- فیلم (Night of the Living Dead (1968
داستان این فیلم برگرفته از کتاب شب مردگان است. این فیلم توانست فروش موفقی را تجربه کند.
خلاصه داستان: در گورستانی دور افتاده، مردگان زنده شده و به باربارا و جانی خواهر و برادری جوان حمله می کنند و........
لینک دانلود: http://yon.ir/1DQMo
_____________________________________________
_ فیلم The Host (2006)
این فیلم از داستانهای محلی روستاهای کره ای و چینی ساخته شده است. شاید ژانر وحشتناک این فیلم چندان به چشم نیاید ولی قطعا این فیلم را میتوان در ژانر وحشت قرار داد!
خلاصه داستان: پارک هی بونگ در کناره ی رودخانه ی هان در سئول اغذیه فروشی کوچکی را اداره می کند و با دو پسر ، یک دختر و نوه اش زندگی می کند. اما یک روز ناگهان هیولایی از اعماق رودخانه بیرون می آید و نوه ی خانواده را می رباید. همه ی اعضای خانواده بر آشفته و درمانده هستند ، ولی هنگامی که می فهمند که او زنده است ، برای نجاتش دست به کار می شوند و…
لینک دانلود: http://yon.ir/SFviD
_____________________________________________
- فیلم (Nosferatu, a Symphony of Horror (1922
منتقدین این فیلم را اینگونه توصیف میکنند " از شاعرانه ترین فیلم های ترسناک " ! شاید امروزه فیلم صامت تأثیر چندان قابل‌توجهی نداشته باشید اما کارگردان این فیلم یک فضای ترسناک و کابوس مانند ایجاد می‌کند.
خلاصه داستان: فیلم که بر اساس داستان دراکولا ساخته شده است ........
لینک دانلود: http://yon.ir/OynhT
___________________________________________
- مجموعه شش گانه dabbe
اکثر مردم ایران سینمای ترکیه را با ژانر درام و عاشقانه میشناسند اما مجموعه 6 گانه فیلم dabbe فیلمی کاملا متفاوت از سینمای ترکیه است! 6گانه dabbe گه بر اساس داستان های واقعی ساخته شده است از داستان مهیج و البته ترسناکی برخوردار است. فیلم dabbe با نقد های مثبت منتقدین ژانر وحشت همراه شده است و خبرها حاکی از آن است که احتمالا سری 7 هم بزودی ساخته می شود. البته متاسفانه 6گانه این فیلن محبوب چندان شناخته شده نیست و تا به امروز خبری از دوبله و حتی زیرنویس فارسی برای اکثر قسمت های مجموعه های این فیلم نبوده ایم!
لینک دانلود: ....
____________________________________________
- فیلم Oculus (2013)
این فیلم که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است فیلمی مهیج و البته ترسناک است! این فیلم که با نقدهای بسیار منتقدین همراه شده است توانست در سال 2013 به عنوان بهترین فیلم ترسناک سال 2013 انتخاب شود! البته این درحالی هست که در سال 2013 فیلمهای برتر دیگری هم موجود بودند ولی در نهایت این فیلم به عنوان فیلم برتر ژانر وحشت سال 2013 انتخاب شد.
خلاصه داستان: کِیلی که کسب و کاری مرتبط با اجناس عتیقه دارد ، در مورد یک آینه ی مرموز به شدت کنجکاو است و تاکید دارد که این آینه باعث کشته شدن ۴۵ نفر در طی ۴ قرن اخیر شده است ، اظهار نظری که برادرش ، تیم اعتقادی به آن ندارد و بیشتر آن را توهم می پندارد ، چراکه در پرورنده ی همه قربانیان در اداره ی پلیس گزارش یک قتل صورت گرفته است. اما کِیلی مطمئن است که فعالیت های ماوراء طبیعی توسط این آیینه انجام می پذیرد و به همین منظور با نصب یک دوربین سعی دارد تا واقعیت ، درباره ی این آیینه را ثابت کند. اما…
لینک دانلود: http://yon.ir/CsCZn
-----------------------------------------------------------------------
- فیلم Silent House (2011)
فیلمی ترسناک با کارگردانی کریس کنتیس که توانست فروش موفقی را سپری کند. در این فیلم بازیگر محبوب سینمای هالییود الیزابت اولسن به ایفای نقش می پردازد.
خلاصه داستان: سارا به همراه پدرش به خانه‌ی دورافتاده‌ و قدیمیشان می‌روند تا وسایلشان را جمع کنند و آن خانه را برای فروش آماده کنند. اما در طول یک شب…
لینک دانلود: http://yon.ir/owBpF
-------------------------------------------------------------------
- فیلم Invitation (2015)
لوگان مارشال گرین و تامی بلانچارد که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند نقش زنی و شوهری در این فیلم را بازی میکنند که اتفاقات عجیبی پس از جدایی آنها در حال رخ دادن است! این فیلم با استقبال بشدت پایین سینما دوستان همراه شد بطوری که فقط 349 هزار دلار توانست فروش داشته باشد ولی با این حال این فیلم علا رغم فروش بسیار پایینش، فیلمی بسیار مهیج و ترسناک است که با استقبال طرفداران ژانر وحشت در سینمای خانگی همراه شده است.
خلاصه داستان: داستان مردی به نام ویل را روایت میکند که ترتیب یک مهمانی برای فراموشی خاطرات نه چندان خوش جدایی از همسرش ادن میدهد. ویل فکر میکند ادن همسر سابق او و ریچارد همسر جدید ادن سعی دارند اتفاقات وحشتناکی را در این مهمانی رقم بزنند و.......
لینک دانلود: http://yon.ir/OeLtq
----------------------------------------------------------------
- فیلم Stephanie (2017)
فیلمی به کارگردانی آکیوا گلدزمن که طرفداران ژانر وحشت رو حسابی به وجد آورد. این فیلم که شاید اوایل خسته کننده بنظر برسد ولی رفته رفته داستان ترسناک خود را به مخاطبین دیکته میکند! این فیلم از فیلنامه بسیار عالی برخورد دار است پس حتما برای یک بار هم که شده آن را ببینید.
خلاصه داستان: یک دختربچه‎ی یتیم که از قدرتی ذاتی برخوردار است ، توسط زن و مردی که ادعا می‎کنند پدر و مادر او هستند ، به فرزندی پذیرفته می‎شود. اما…
لینک دانلود: http://yon.ir/dQSrt
-----------------------------------------------------------------
_ فیلم The Nursery (2018)
فیلنامه این فیلم جوریه که مخاطب رو تا آخرین لحظه در جلوی تلوزیون میخ کوب میکنه و حتی یک ثانیه آتی فیلم رو هم نمیشه پیش بینی کرد! این فیلم علارغم بودجه ساخت پایین فروش میلیون دلاری خوبی را شاهد بود امتیاز خوبی را هم از منتقدین ژانر وحشت دریافت کرد.
خلاصه داستان: داستان فیلم درباره رانا است ، او قبول میکند که وظیفه پرستاری بچه یک خانواده با گذشته غم انگیز را قبول کند و …
لینک دانلود: http://yon.ir/PXn5x
_____________________________________________
- فیلم The orphan (2007)
فیلم The orphan شاید با داستان تکراری روبرو شوید ولی هیجانی باور نکردنی فیلم را در هیچ فیلمی تا به امروز ندیده اید. این فیلم که با نقد بسیار مثبت منتقدین همراه شده است و امتیاز فوق العاده 7.8 را دریافت کرده است امروزه از آن به عنوان یکی از برترین فیلمهای ژانر وحشت یاد می شود.
خلاصه داستان: «لارا» که خودش یتیم بوده است ، همراه همسرش سرپرستی یک پسر بی سرپرست را بر عهده می گیرند. او با خانواده اش در خانه‌ ای قدیمی که سابقا یتیم خانه بوده است ، زندگی می کند. پسرش «سایمن» می گوید که پنج دوست نامرئی دارد ، اما لارا فکر می کند که به خاطر قوه ی تخیلِ فعالش است که این حرفها را می زند. ماجرا زمانی جدی می شود که لارا پسربچه ای مرموز که ماسکی بر صورت دارد را می بیند و در همان زمان می فهمد سایمن ناپدید شده است. لارا حضور افرادی دیگر را نیز در خانه‌ اش احساس می کند و به همین منظور یک تیم فراروان شناس را به آنجا می آورد تا راز این خانه را برملا سازند و…
لینک دانلود: http://yon.ir/qDino
-------------------------------------------------------------------------
- مجموعه سه گانه Cube
“یک فیلم ترسناک و بلندپروازانه.” مرگ‌ها ترسناک است، فضای فیلم سورئال است و جزئیات فیلم باعث می‌شود که درنهایت واقعیت را زیر سؤال ببرید! سه گانه Cube مه با نظر مثبت بسیاری از منتقدین همراه شده است یک فیلم هیجانی و ترسناک است، البته شاید ژانر ترس و وحشت این فیلم خیلی به چشم نیاید ولی در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که این فیلم نیز به جمع 50 تایی ما اضاف شود.
لینک دانلود: http://yon.ir/mo8EQ
---------------------------------------------------------------------------
- مجموعه سه گانه The Texas Chainsaw Massacre
این مجموعه سه گانه که استارت آن در سال 1974 زده شد و قسمت پایانی آن در سال 2013 اکران شد بدون شک جز برترین فیلمهای مهیج و ترسناک است. در این سه گانه کشتارهای بی رحمانه و صحنه های دلهره آور زیادی را خواهیم دید. حتما این سه گانه را به لیست دانلود خود اضاف کنید.
لینک دانلود: http://yon.ir/3AoEQ
------------------------------------------------------------------------
- فیلم The Devil’s Backbone (2001)
این فیلم که ساخت کارگردان اسپانیایی است فیلمنامه ای به شدت تکراری را به ما نشان میدهد! اما تفاوت اصلی این فیلم با فیلم های مشابه خود در هیجان و وحشت بالای آن است. فیلم The Devil’s Backbone بسیار خوش ساخت است و کمتر کسی از دوستداران ژانر وحشت آن را به یاد ندارد! این فیلم عالی را از دست ندهید.
خلاصه داستان: (ستون فقرات شیطان) در مورد پسر بچه‌ای است که در جنگ اسپانیا در سال ۱۹۳۹ پدرش را از دست دده و مجبور به زندگی در یک یتیم‌خانه شده، اما در این محیط احساس خوبی ندارد. این ساختمان توسط یک روح تسخیر شده است.
لینک دانلود: http://yon.ir/lLh5r
---------------------------------------------------------------------
- فیلم D28 Days Later (2002)
از این فیلم به عنوان شروع کننده و تداعی کننده سبک ترسناک موجودات "زامبی" یاد میشود. این فیلم که در سال 2002 به روی پرده سینما رفت توانست موفقیت بسیاری را تجربه کند و فروش بسیار خوبی را نیز شاهد بود.این فیلم به کارگردانی Danny Boyle است.
خلاصه داستان: فیلم ۲۸ Days Later درباره سه فعال حقوق حیوانات است که در آزمایشگاه پزشکی مشغول به کار هستند. آنها می خواهند یک شامپازه را که ناقل یک ویروس خطرناک است را آزاد کنند. یکی از آنها با این کار مخالف است و به آنها هشدار می دهد که این کار خطرناک است. اما در نهایت شامپازه را آزاد می کنند و به یک زن حمله می کند. این زن آلوده شده و تبدیل به یک زامبی می شود و دیگر مردم شهر را تبدیل به زامبی می کند و ….
لینک دانلود: http://yon.ir/cqV6M
------------------------------------------------------------------
- فیلم The Haunting (1963)
فیلمی ترسناک به کارگردانی رابرت وایز است که هنوز معلوم نیست چونه در 60 سال پیش چگونه این صحنه های ویژه را در فیلم ایجاد کرده است! این فیلم که در چندی سری عرضه شود و قسمت های زیادی از این فیلم ساخته شد ولی هیچکدام از قسمت های دیگر به جذابیت قسمت اول نبوده اند و از معرفی دیگر قسمتها سرپوشی کرده ام!
خلاصه داستان: دکتر جان‏ مارک‏وى دانشمند مردم‏شناسى که درگیر انجام آزمایش‏هایى براى شناخت انواع پدیده‏هاى ماوراءالطبیعى است، هم‏راه دو زن که تجربیاتى در زمینه‏ى احضار ارواح دارند « الینور» و «تیودورا» راهى یک خانه‏ى اعیانى 90 ساله در نیوانگلند مى‏شوند که به پناهگاه ارواح و اهریمنان شهرت دارد و....
لینک دانلود: http://yon.ir/7kL4H
--------------------------------------------------------------------
- فیلم A Tale of Two Sisters (2003)
سینمای آسیا پیشرفت زیادی کرده است و کشور کره نیز از این امر استثنا نیست. شاید فیلم کره ای A Tale of Two Sisters به اندازه فیلم ژاپنی حلقه ترسناک نباشد اما این فیلم نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم های ژانر وحشت شناخته می شود!
خلاصه داستان: یک دختر نوجوان از یک بیمارستان روانی مرخص شده و به خانه‌ی پدر و نامادری‌اش بازمی‌گردد. او متوجه حضور یک روح در خانه می‌شود و......
لینک دانلود: http://yon.ir/0005O
----------------------------------------------------------------
- فیلم Drag Me to Hell (2009)
این فیلم از همان ثانیه ی اول شما را جذب میکند. فیلم فوق العاده به کارگردانی Sam Raimi که توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند! این فیلم دارای سکانسهای جذاب و ترسناک فراوان است. حتما پیشنهاد میکنم این فیلم را ببینید.
خلاصه داستان: کریستین براون یک کارمند بانک است. روزی او خانه پیرزنی را به نفع بانک مصادره می‌کند اما این کار او پیرزن مرموز و خطرناک را عصبانی می‌کند. او طی سه روز دچار نفرین می‌شود…
لینک دانلود: http://yon.ir/45W7V
_________________________________________
- فیلم I Saw The Devil (2010)
این فیلم با اختلاف بهترین فیلم ترسناک سال 2010 است! این فیلم به صورت هوشمندانه‌ای با ژانر محبوب کره یعنی فیلم‌های رستاخیزی ترکیب شده است. در مورد I Saw The Devil می‌توان گفت که یک فیلم تریلر روان‌شناسانه است.
خلاصه داستان: این فیلم داستان کیم سو هیون، افسر پلیس جوانی است که همسر باردارش توسط یک قاتل روانی تکه تکه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد خودش به شخصه وارد عمل شود و انتقام بگیرد. اما خود او کم‌کم تغییر هویت می‌دهد.
لینک دانلود: http://yon.ir/2vNlK
__________________________________________
- فیلم You’re Next (2011)
You’re Next (تو بعدی هستی) یکی از دو فیلم ترسناک موفق در سال ۲۰۱۱ است. هر دو فیلم فوق‌العاده‌اند. You’re Next یک فیلم اسلشر است. این فیلم با دو داستان پیش می‌رود.
خلاصه داستان: فیلم با یک زن و شوهر که در خانه خود هستند شروع می‌شود؛ که یکی از آنان با گلوی بریده دختری و عبارت «تو بعدی هستی» روبه‌رو می‌شود. بعد افرادی با ماسک روباه آن‌ها را به قتل می‌رسانند. یکی از آن‌ها رازی دارد… این ژانر را زیاد دیده‌ایم با این حال این فیلم، داستان جدیدی برای گفتن دارد.
لینک دانلود: http://yon.ir/NbV8M
***********************************
پی نوشت اول: اگر فیلمی در این لیست قرار نگرفته احتمالا یا نظر بنده رو جلب نکرده یا اینکه فراموش کرده ام، اگر فراموش کردم فیلم مورد علاقه شما رو به این لیست اضاف کنم معذرت میخام.
پی نوشت دوم: فیلمهای ترسناک به اصطلاح تهوع آور و فیلم هایی که در آن خون و خونریزی زیاده مانند فیلمهای زامبی تا حد امکان در این لیست جایی ندارند.
پی نوشت سوم: از دوست خوبم امین (Amin White) برای کمک به تهیه این لیست نهایت تشکر رو میکنم.
امیدوارم از این لیست 50گانه نهایت لذت رو ببرید.








Telegram: Contact @Donyaye_Film_Bazarazerbaijaan

https://t.me › Donyaye_Film_Bazarazerb...

فقط فیلم های ترسناک سری کامل جن گیر -آنابل -احضار-اره-کینه-حلقه @amirpasha136 از سایت ما دیدن فرمایید

کانال فیلم ترسناک | کانال تلگرام فیلم | ...

https://rubanmag.com › channel

کانال فیلم ترسناک. فیلم 16254 0. دانلود فیلم ترسناک ... فیلم 11133 0. کانال عکس نوشته ها فیلم ها دیالوگ های اسطوره سینما بهروز وثوقی.

کانال تلگرام فیلمهای ترسناک | لینک یاب

linkyab.net › ... › کانال تلگرام

نام گروه:کانال تلگرام فیلمهای ترسناک موضوع: فیلمهای ترسناک روز دنیا به همراه فایل دانلود آن ، کلیپ های ترسناک و دلهره آور و... تعداد اعضاء: ...

فقط فیلم ترسناک و وحشتناک (@film_thriller) • Instagram photos and ...

https://www.instagram.com › film_thriller

فقط فیلم ترسناک و وحشتناک . معرفی فیلم های ترسناک و دانلود در کانال تلگرام معرفی ودانلود ده فیلم پرفروش هفته در کانال تلگرام ( box ...

ویدئوها

آپارات



2:31

■■ دانلود رایگان فیلم ترسناک It 2017 ■■

۱۵ بهمن ۱۳۹۶

آپارات



2:23

■■ دانلود رایگان فیلم ترسناک اره 8 | 2017 Jigsaw ■■

۱۵ بهمن ۱۳۹۶

چلگرام : کانال تلگرام



کانال فیلم های ترسناک تلگرام

۲۹ فروردین ۱۳۹۶

آپارات


8:59

10 تا از فیلم های ترسناک که نباید تنها ببینید

۲۴ آبان ۱۳۹۶

آپارات


1:32

فیلم ترسناک حوادث وحشتناک و ترسناک در دنیا

۲۹ آذر ۱۳۹۶

فقط فیلم ترسناک و وحشتناک @film_thriller Instagram Photos and ...

https://www.yooying.com › film_thriller

film_thriller. معرفی فیلم های ترسناک و دانلود در کانال تلگرام معرفی ودانلود ده فیلم پرفروش هفته در کانال تلگرام (box office )ایدی کانال ...

Telegram: Contact @filmo_2018

telegram.me › filmo_2018

کانال فیلم های ایرانی و خارجی فیلم های ترسناک فیلم های هیجانی فیلم های اکشن فیلم های طنز دانلود فیلم ها با دوبله فارسی بدون سانسور

آپارات - کانال فیلم ترسناک

https://www.aparat.com › result › کانال_...

آپارات - کانال فیلم ترسناک. ... دانلود فیلم سینمایی سرباز عاشق با کیفیت بالا هدیه کانال عیدالزهرا آپارات HD · عیدالزهرا عید الزهرا.

کانال دانلود بهترین فیلم های ترسناک سینمای جهان - تلگفا

telegfa.com › ... › سایر موارد

۲۰ تیر ۱۳۹۶ · دانلود بهترین فیلم های ترسناک سینمای جهان با زیرنویس فارسی و انگلیسی و کیفیت عالی دانلود بهترین فیلم ...

کانال فیلم تلگرام

coolchannels.ir › Category › فیلم

نایس مووی . فیلم. دانلود بهترین و بروز ترین فیلم ها. باز کردن در .... کانال فیلم ترسناک. فیلم. دانلود فیلم ترسناک... باز کردن در ...